Dodaj produkty podając kody
Jak zbudować lojalność klientek dzięki sukienkom? Unikalne propozycje na każdą okazję

Budowanie lojalności klientów jest niezwykle ważne w każdej branży sprzedażowej. Stali klienci mają kluczowe znaczenie dla rozwoju Twojego sklepu, co jest również bardzo istotne w prowadzeniu sklepów odzieżowych i butików. Co zrobić, aby zachęcić ich do stałego korzystania z Twoich usług? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które Ci w tym pomogą!
Dlaczego budowanie lojalności klientów jest ważne?
Budowanie trwałych relacji z klientami jest bardzo istotne na dłuższą metę. Pomaga to przede wszystkim w zatrzymaniu ich na dłużej, a to prowadzi zarazem do większych zysków. Lojalny klient to również taki, który zapewnia napływ nowych klientów. Na czym to polega? Przykładowo, jeśli w Twoim butiku masz szeroki wybór sukienek, które zachwycają nie tylko pięknem, ale i stylem, to możesz być pewna, że klientki będą do Ciebie wracać.
Jak ma się to jednak do napływu nowych klientek? Stałe bywalczynie będą bez wątpienia polecać Twoje usługi swoim koleżankom, przez co zachęcą je do odwiedzenia Twojego sklepu. W jaki sposób zatem budować trwałą, silną relację z klientkami?
Na czym polega budowanie lojalności klientów?
Relacja między Tobą a klientkami powinna być oparta na zaufaniu i chęci współpracy. Choć praca związana z prowadzeniem butiku nie jest taka sama, jak zawiązywanie umów biznesowych, to budowanie silnej relacji jest nadal niezwykle ważne. Jak to robić? Zadbaj o wysoki standard obsługi. Kieruj się poniższymi ogólnymi zasadami, aby zachęcić klientki do współpracy.
- Wygoda klientki przede wszystkim – zadbaj o przyjazną atmosferę w butiku. Rozmawiaj z klientkami, doradzaj, proponuj nowości i informuj o promocjach. Sprawa ta nie dotyczy jednak tylko rozmowy – upewnij się, że wystrój butiku również będzie wpływał na zwiększenie ich komfortu. Wyposaż się w krzesła, pufy, a także odpowiednie wyposażenie przymierzalni, aby każda klientka mogła czuć się swobodnie.
- Traktuj każdą klientkę indywidualnie – w trakcie obsługi zawsze podchodź do każdej klientki indywidualnie. Możesz oczywiście polecać bestsellery oraz nowości, jednak nigdy nie narzucaj klientkom tego, co „powinny” przymierzyć lub kupić. Słuchaj i poznaj preferencje każdej z nich, aby odpowiednio im doradzić, gdy tego potrzebują.
- Szybko reaguj na potknięcia i błędy (nie unikniesz ich!) – gdy zdarzą się nieporozumienia i błędy, nie panikuj. Zadbaj o to, aby rozwiązać każdą z zaistniałych sytuacji pokojowo i nie pozwól, aby emocje wzięły górę.
- Nagradzaj za lojalność – dla stałych klientek możesz zaplanować dodatkowe promocje. Zachęć je do jeszcze częstszego odwiedzania Twojego butiku poprzez rabaty i okazje. Możesz np. dawać im pieczątki na specjalnych kartach, a po zdobyciu określonej liczby każda z nich będzie mogła skorzystać z wybranego rabatu.
- Zawsze dostarczaj jak najlepsze produkty – dzięki odzieży najlepszej jakości zdobędziesz zaufanie nawet najbardziej wymagających klientek. W naszej hurtowni sukienek Lawitomoda znajdziesz wyjątkowe modele na każdą okazję, które z pewnością podbiją serca każdej kobiety.
Jak w związku z tym możesz zbudować lojalność klientek dzięki sukienkom?
Zadbaj o to, aby w Twoim butiku znalazły się najmodniejsze i najpiękniejsze modele, które są na czasie. Pamiętaj też o tym, aby zadbać o szeroki wybór uniwersalnych sukienek, które sprawdzą się na każda okazję – dzięki temu zdobędziesz jeszcze więcej klientek. W Lawitomoda znajdziesz dokładnie to, czego potrzebujesz i to w hurtowych, okazyjnych cenach. Nie czekaj i poznaj nasze propozycje!
Wyjątkowe propozycje sukienek na każdą okazję
Sukienki na każdą okazję z hurtowni Lawitomoda to przede wszystkim sukienki midi oraz maxi, które są przewiązane paskiem lub sznurkiem. Dodają one elegancji, ale przy okazji podkreślają również talię, dzięki czemu doskonale dopasowują się do ciała. Są one dostępne w różnych kolorach i wzorach, dlatego oferowany wybór modeli jest niezwykle szeroki.
Doskonałą propozycją sukienki na każdą okazję, którą mamy w naszej ofercie, jest krótka klasyczna sukienka Dori. Posiada długie rękawy i lekko rozkloszowany dół, a do tego stylowe wiązanie w talii. Ma czarny, klasyczny kolor oraz dekolt w łódkę. Jest wykonana aż w 50% z wiskozy, dzięki czemu jest lekka i zwiewna. Długość całkowita sukienki wynosi 90 cm, jej szerokość w biuście to 47 cm, w talii 53 cm, natomiast w biodrach – 57 cm. To klasyczna sukienka o prostym, ale modnym kroju, która nada się do noszenia nawet na co dzień.
Kolejną sukienką tego typu jest długa wzorzysta sukienka z dekoltem na plecach Georgina. To unikalna propozycja, która wyróżnia się elegancją i stylem. Georgina to cętkowana sukienka maxi (długość całkowita wynosi 137 cm) wykonana z trwałego poliestru. Wyróżniają ją bufiaste rękawy, z przodu dekolt w serek, a z tyłu – dekolt kwadratowy. Jej szerokość w biuście to 51 cm, a w biodrach – 82 cm. Sukienka posiada ponadto w talii (która ma szerokość 50 cm) cienki, materiałowy pasek, który dodaje jej szyku. To wyjątkowa propozycja na każdą okazję – sprawdzi się doskonale zarówno do noszenia na co dzień, jak i na imprezy z rodziną czy znajomymi.
Inną świetną propozycją na każdą okazję jest długa koszulowa sukienka z guzikami Anna. To beżowa sukienka maxi (130 cm długości) z długim rękawem o eleganckim dekolcie z kołnierzykiem. W talii (o szerokości 54 cm) ma również wiązany pasek, który doskonale podkreśla figurę. Szerokość w biuście wynosi 58 cm, natomiast w biodrach – 63 cm, a więc mieści się w rozmiarze L/XL. Koszulowa sukienka Anna, wykonana w większości z wiskozy, jest niezwykle wygodna i lekka, a zarazem elegancka, dlatego świetnie nada się do założenia na każdą okazję. Będzie zarówno idealna na luźną imprezę urodzinową ze znajomymi, jak i na nieco bardziej formalną imprezę firmową.
Zobacz produkty z naszej oferty i przeczytaj inne wpisy blogowe:
- Hurtownia odzieży damskiej Lawito
- Hurtownia sukienek codziennych
- Sukienki z dekoltem na plecach hurt
- Jak wyeksponować sukienki w butiku, aby przyciągnąć klientki? Praktyczne wskazówki i aranżacje
- Najgorętsze trendy sukienkowe na wiosnę/lato 2025 - Co musi znaleźć się w Twoim butiku?